Je ziet dat je ideaal voorschotbedrag in My Luminus gewijzigd is. Dat kan even verrassend zijn, maar je hoeft je geen zorgen te maken. We gebruiken sinds kort een nieuwe en verbeterde methode om je verbruik en afrekeningsbedrag in te schatten.
Dankzij deze methode kunnen we nauwkeuriger voorspellen hoeveel je zal verbruiken, en stellen we een voorschotbedrag voor dat beter aansluit bij jouw situatie.
Heb je een digitale meter die communiceert met de netbeheerder? Dan ontvangen we maandelijks informatieve meterstanden van de netbeheerder. Op basis van deze data berekenen we telkens opnieuw je ideale voorschotbedrag.
Daarom kan je elke maand een lichte wijziging zien in het voorgestelde bedrag. Dit is normaal en betekent dat we je voorschot steeds beter afstemmen op je werkelijke verbruik. Je hoeft je dus geen zorgen te maken — meer data betekent een nauwkeuriger voorstel.
Twijfel je of heb je vragen? Neem gerust contact met ons op. We bekijken het graag samen met jou.
Is dit het antwoord op uw vraag?
Wij helpen graag.
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.