Waarom heb ik een abonnement nodig voor mijn laadpunt?

Waarom heb ik een abonnement nodig voor mijn laadpunt?

Met een abonnement kan je gebruikmaken van het online platform voor elektrische mobiliteit van Luminus, waar je een overzicht krijgt van al je laadsessies.
Je krijgt maandelijks automatisch een gedetailleerd overzicht van al je laadsessies toegestuurd.
Als er zich een probleem met je laadpunt stelt, identificeren we vanop afstand dat probleem en lossen we het ook in 90% van de gevallen onmiddellijk op.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in