Moet ik mijn voorschotbedrag aanpassen aan het bedrag dat ik in het Energierapport zie?
Dat raden we af.
Je maandelijkse energiekost hangt sterk af van de seizoenen en varieert maand na maand. Zo zal je in de lente- en zomermaanden beduidend minder verbruiken aan verwarming. Onze voorschotberekeningstool in de My Luminus- app houdt rekening met het volledige jaarverbruik en is dus betrouwbaarder als leidraad voor een optimaal voorschotbedrag.
Is dit het antwoord op uw vraag?
Om pushberichten toe te staan of uit te schakelen, ga je naar de Instellingen in je smartphone. Kies ‘meldingen’ en selecteer de app My Luminus. Daar kan je de toggle in- of uitschakelen.
Ongeacht of je pushmeldingen geactiveerd hebt op je smartphone, kan je steeds je berichten tot 90 dagen lang in My Luminus raadplegen. Klik hiervoor op het bel-icoontje rechtsbovenaan.
Opmerkingen: beheer je meerdere klantnummers in je account, of wordt je klantnummer ook in een andere account beheerd, dan kunnen we je om technische redenen geen pushmeldingen sturen. We werken aan een oplossing.
Wellicht beheer je in je My Luminus account meerdere klantnummers, of wordt jouw klantnummer ook in een andere account beheerd. In beide gevallen kunnen we je om technische redenen geen meldingen sturen. We werken hieraan.
Wij helpen graag.
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.