Mijn meter is afgesloten door de netbeheerder. Toch ontvang ik nog altijd voorschotfacturen. Wat doe ik?
Mijn meter is afgesloten door de netbeheerder. Toch ontvang ik nog altijd voorschotfacturen. Wat doe ik?
Contacteer onze klantendienst. Onze medewerkers kijken na of we een afsluitbericht van de netbeheerder ontvingen voor je elektriciteits-en/of gasmeter. Indien nodig blokkeren we tijdelijk je facturen totdat we een slotafrekening kunnen opmaken.
Kreeg je van de netbeheerder een werkbon van uitdienststelling? Bezorg ons dit document via chat. Wij bezorgen je werkbon aan je netbeheerder en hopen om zo snel mogelijk een melding van uitdienststelling te ontvangen.
Is de uitdienststelling minder dan 4 weken geleden? Dan adviseren we je om nog even geduld te hebben. De netbeheerder verwerkt je uitdienststelling.
Is dit het antwoord op uw vraag?
Neem gerust contact op
Wij helpen graag.
Bel Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.