Via je persoonlijke klantenzone My Luminus:
Via de website doe je dit zo:
1. Ga naar de rubriek 'Contracten en Diensten'.
2. Rechts op je scherm zie je een kader 'Een contract aanvragen, wijzigen of stopzetten of verhuizen'. Klik op de groene knop 'Ga verder'.
3. Kies 'Ik wil een contract aanpassen'.
4. Ga verder met 'Ik wil een ondernemingsnummer toevoegen of wijzigen'.
5. Nadat je een nieuw tarief gekozen hebt, klik je op: "Ik ben een nieuwe klant" en kies je voor "eigenaar aanpassen".
Via de scenariokiezer op onze website kan je je btw-nummer laten aanpassen of toevoegen.
Wil je jouw contract bij Luminus annuleren of stopzetten?
We vinden het erg jammer dat je je contract wenst te annuleren of stop te zetten.
Wist je dat je op elk moment kan zien of je nog steeds het voordeligste tarief hebt bij Luminus? Het kan in één klik via onze tarief check-up. Zo hoef je niet van leverancier te veranderen.
Bel naar onze klantendienst
Om een van je contracten stop te zetten, bel je naar onze klantendienst.
Als de meter open blijft, omdat het contract opgenomen wordt door een derde (erfgenaam of een andere persoon), hebben we de gegevens nodig van de persoon die de overname doet.
Als je wil dat de meter afgesloten wordt, neem je contact op met de netbeheerder. Hij zorgt voor de verdere afhandeling.
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.