Ik wil een kopie van mijn services-factuur. Wat doe ik?

Ik wil een kopie van mijn services-factuur. Wat doe ik?

Wil je een kopie van je factuur voor ​Ketel Garantie, Ketel Onderhoud, Woning Pechverhelping (Pro) of Electro Repair & Replace(+)?

  • Je kan een kopie van je factuur terugvinden in My Luminus onder 'Diensten'. (In de app vind je dit onder 'Contracten', nadat je de gewenste aansluiting (gas of elektriciteit) koos.)
  • Indien dit niet lukt, contacteer dan onze klantendienst. Zij sturen je graag een kopie op van het gevraagde document.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in