Hoe kan ik mijn btw-nummer of ondernemingsnummer aanpassen, toevoegen of verwijderen bij Luminus?

Hoe kan ik mijn btw-nummer of ondernemingsnummer aanpassen, toevoegen of verwijderen bij Luminus?

Via je persoonlijke klantenzone My Luminus:

Via de website doe je dit zo:
1. Ga naar de rubriek 'Contracten en Diensten'.
2. Rechts op je scherm zie je een kader 'Een contract aanvragen, wijzigen of stopzetten of verhuizen'. Klik op de groene knop 'Ga verder'.
3. Kies 'Ik wil een contract aanpassen'.
4. Ga verder met 'Ik wil een ondernemingsnummer toevoegen of wijzigen'.

  • Bij een wijziging van het BTW-nummer sluit je een nieuw contract af. Dat is wettelijk verplicht. Je krijgt dan ook een nieuw klantnummer.
  • Kies nu eerst een nieuw tarief. Daarna maken we het nieuwe contract voor je aan.

5. Nadat je een nieuw tarief gekozen hebt, klik je op:  "Ik ben een nieuwe klant" en kies je voor "eigenaar aanpassen".

  • Van zodra we je wijzigingen registreerden, ontvang je een nieuw klantnummer. We bezorgen je een slotafrekening voor je vorige klantnummer.

Via de scenariokiezer op onze website kan je je btw-nummer laten aanpassen of toevoegen.

  • Wij zorgen ervoor dat deze wijziging zo snel mogelijk gebeurt.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.

Vul het contactformulier in