Hoe kan ik de ombudsdienst bereiken?

Hoe kan ik de ombudsdienst bereiken?

Als je een vraag hebt of nood aan extra informatie, staan onze klantendienstadviseurs voor je klaar. Je kan ons telefonisch bereiken.
  Huishoudelijke klant078/150 210

Klik hier

Professionele klant078/150 152Klik hier
Als je geen gezamenlijke oplossing vindt met Luminus, kan je je schriftelijk wenden tot de Federale Ombudsdienst voor Energie:
Koning Albert II-laan 8/bus 6
1000 Brussel
Telefoon: 02/211 10 60
Fax: 02/211 10 69
Website: https://www.ombudsmanenergie.be/nl

Deze dienst kan alleen optreden nadat je vooraf stappen hebt ondernomen bij Luminus.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen de werkdag.

Vul het contactformulier in