Er ontbreken grafieken of data in mijn rapport. Hoe komt dat?

Er ontbreken grafieken of data in mijn rapport. Hoe komt dat?

Heb je de Luminus Monitor app? Ga dan na of je energieprofiel volledig is ingevuld. Pas dan kunnen we alle grafieken correct genereren. Is je energieprofiel volledig maar ontbreken er toch nog gegevens? Neem dan contact op met de klantendienst.
 
Heb je de Luminus Monitor app niet, maar maak je gebruik van de digitale verbruiksgegevens in My Luminus? Dan sturen we je een beperktere versie van het rapport om de drie maanden. Installeer de Luminus Monitor app (€ 2,99/maand + € 24 eenmalig voor de dongle) om maandelijks een volledig rapport te ontvangen.
 

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 210

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

De knop 'Start de chat' verschijnt zodra een medewerker beschikbaar is.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in