Hulp en ondersteuning

Bescherm uw woon-en werkcomfort

Bij plotse schade aan uw pand komt een vakman u binnen de 2 uur depanneren als u niet kan verderwerken.

Activeer Woning Pechverhelping Pro

Woning Pechverhelping Pro. Uw woon- en werkcomfort snel hersteld. In samenwerking met Axa Assistance

Het dak van uw bedrijf raakt beschadigd door een storm. U krijgt te maken met een kortsluiting of de elektriciteit is uitgevallen. Uw bedrijf moet na plotse schade verder kunnen werken. Reken voor de voorlopige herstelling van de schade op Woning Pechverhelping Pro. Een van onze 300 techniekers is er bij hoogdringendheid binnen de 2 uur. €95,4 per jaar (€7,95 per maand). Onbeperkt aantal interventies.


  • Gemoedsrust: 24/7 bereikbaar en binnen de 2 uur geholpen
  • Kwaliteit: uitsluitend vakmensen doen de interventie
  • Voordelig: €95,4 per jaar (€7,95 per maand) en geen franchise
  • Zekerheid: onbeperkt aantal interventies
Bekijk veelgestelde vragen Download onze infofiche

Activeer gratis

Daarna €95,4 per jaar (€7,95 per maand).
Ik profiteer
Uitschrijven kan altijd 
 

In deze situaties kan u een beroep doen op Woning Pechverhelping Pro

 
Gemoedsrust bij plotse schade aan je woning I Luminus Woning Pechverhelping - Elektriciteit

Elektriciteit

  • Elektrische storing na de teller
  • Storing zonnepanelen
  • Defecte lamp of stopcontact
  • Lamp vervangen
  • Toestel zelf herstellen of vervangen

 

Gemoedsrust bij plotse schade aan je woning I Luminus Woning Pechverhelping - Verwarming

Verwarming

  • Storing aan centrale verwarming
  • Lekkende centrale verwarmingsleiding
  • Storing aan de boilers en de warmwatersystemen
  • Storing aan de warmtepomp
  • Definitieve herstelling
  • Vervangen van grote niet onmiddellijk beschikbare wisselstukken
  • Vervangen van wisselstukken die niet onmiddellijk ter plaatse beschikbaar zijn
Gemoedsrust bij plotse schade aan je woning I Luminus Woning Pechverhelping - Dak

Dak

  • Lekkend dak
  • Afgevallen dakpannen
  • Lekkende dakkapel
  • Nieuwe dakpannen leggen
  • Definitief herstellen van zink en loodwerk
  • Plaatsen nieuwe regenpijp

 

Gemoedsrust bij plotse schade aan je woning I Luminus Woning Pechverhelping - Water

Water

  • Geen stromend water na de teller
  • Lekkende (zichtbare) waterleiding
  • Lekkende kraan
  • Lekdetectie op een verborgen waterleiding. Bij een verborgen waterlek kan men enkel de kraan toedraaien
  • Lekken die geen blijvende schade veroorzaken (doordat het water wordt opgevangen in bv een gootsteen, of bv een toilet dat blijft lopen) kan men enkel de kraan toedraaien

 

Gemoedsrust bij plotse schade aan je woning I Luminus Woning Pechverhelping - Zonnepanelen

Zonnepanelen

  • Storing zonnepanelen
  • Nieuwe panelen of omvormer plaatsen

 

Gemoedsrust bij plotse schade aan je woning I Luminus Woning Pechverhelping - Varia

Varia

  • Slotenmaker
  • Glasschade
  • Juridische bijstand bij een conflict met buren, klanten of met de eigenaar
  • Brand en roetschade
  • Vervangen elektrische leiding
  • Ledigen van septische put

150.000 schadedossiers in België na storm “Dennis” en “Ciara” voor gemiddeld € 2000 per dossier.

Meer dan 50.000 inbraakpogingen per jaar, of gemiddeld 141 per dag.

 

44,4% van de Belgische huishoudens krijgt te maken met waterschade.

85.000 klanten en tot 5000 interventies per jaar

 

"Als verzekeringsmakelaar ontvang ik vaak klanten op mijn thuiskantoor. Laatst was de verwarming volledig uitgevallen, heel vervelend! Maar binnen de 2 uur stond de technieker hier. Zo hoefde ik mijn afspraken niet te verplaatsen en was het ook voor mij snel weer aangenaam werken op kantoor."

Vincianne Suerink

"Ik huur een bedrijfspand en als de verwarming kapotgaat wil ik geen tijd verliezen doordat ik van derden afhankelijk ben. Daarom heb ik voor
€ 7,95 per maand een Woning Pechverhelping Pro. Dan is de interventie inbegrepen en dat voor het hele pand. Dus ook als de elektriciteit is uitgevallen of bij kortsluiting. Voor dat geld kan ik geen risico lopen en alles zelf regelen."

Pierre Viane

"Productiviteit is belangrijk, dat zal geen zaakvoerder ontkennen. Maar je staat er niet bij stil dat een verwarming die uitvalt ook voor flink wat problemen zorgt. Je bent tijd kwijt met een technieker zoeken, je moet je zaak misschien sluiten en er zijn de kosten. Voor mij was dat de reden om voor Woning Pechverhelping Pro te kiezen. Alles snel en professioneel geregeld, alles betaald tot € 400, geen franchise."

Dirk Van Achten

Hoe kan u genieten van Woning Pechverhelping Pro?

 

Intekenen is heel eenvoudig:

Download hier de informatiefiche en neem dit aandachtig door voordat u zich inschrijft op Woning Pechverhelping Pro.

U vindt alle informatie ook steeds terug in de Algemene voorwaarden Woning Pechverhelping Pro en bij AXA Assistance.

Intekenen kan snel online Bekijk de algemene voorwaarden
Bescherm je woon-en werkcomfort - Woning Pechverhelping Pro

Luminus Woning Pechverhelping Pro is een verzekeringsovereenkomst van Axa, een Belgische verzekeringsmaatschappij, met een looptijd van één jaar, die stilzwijgend wordt verlengd voor opeenvolgende periodes van één jaar behoudens opzegging uiterlijk 3 maanden voor de vervaldag. Het Belgische recht is van toepassing

In geval van klacht met betrekking tot de verzekeringsprestaties, kan de Verzekeringsnemer zich richten tot de Kwaliteitsdienst van AXA Assistance:

  • Via e-mail : customercare.bnl@axa-assistance.com
  • Via briefwisseling: Luminus Woning Pechverhelping (Pro), C/O AXA Assistance, Louisalaan 166/1, 1050 Brussel

De Verzekeringsnemer kan zich ook richten tot de Ombudsman verzekeringen:

  • Via e-mail: : info@ombudsman.as
  • Via briefwisseling: de Meeûssquare 35, 1000 Brussel

Woning Pechverhelping komt niet tussen voor:

  • de kosten die gemaakt werden door de Verzekeringsnemer voor interventies die niet door een Hersteller werden uitgevoerd;
  • de verplaatsingsonkosten van de Hersteller indien de Verzekerde Woning niet toegankelijk is op het afgesproken tijdstip; deze kosten zullen door AXA Assistance door gefactureerd worden aan de Verzekeringsnemer;
  • de kosten ten gevolge van normale ouderdomsverschijnselen, slijtage of verwering;
  • de normaal voorzienbare schadelijke gevolgen van een daad of een nalaten door de bewoner van de Verzekerde Woning en diens opzettelijke fout;
  • de kosten indien een duidelijk gebrek aan onderhoud van de Vaste Installatie of de Verzekerde Woning blijkt;
  • de kosten bij een probleem dat gekend was voor het afsluiten van de Overeenkomst;
  • de kosten van decoratieve aard;
  • de kosten aan een Vaste Installatie indien de Hersteller van mening is dat de interventie de waarde ervan overschrijdt, zonder afbreuk te doen aan het recht op tussenkomst om de Dringende situatie te stabiliseren;
  • de kosten, indien aan de Verzekerde Woning wijzigingen werden aangebracht waardoor de vaststelling van de oorzaken of de raming van de interventie moeilijk of onmogelijk gemaakt wordt;
  • de gebeurtenissen voortspruitend uit een oorlog, een algemene mobilisatie, een opeising van mensen of materiaal door de overheid, terrorisme of sabotage, of sociale conflicten;
  • de gevolgen van een aardbeving, een grondverschuiving, een overstroming of van elke andere natuurramp;
  • de gewaarborgde prestaties die niet kunnen verleend worden door overmacht of een beslissing van overheidswege;
  • de onderbreking of de uitschakeling van de gas-, elektriciteits- of watervoorziening te wijten aan het distributienet;
  • de schade die rechtstreeks of onrechtstreeks wordt veroorzaakt door vervuiling;
  • de schade die rechtstreeks of onrechtstreeks wordt veroorzaakt door of bestaat uit de verkeerde werking of een panne van een elektronisch circuit, een geïntegreerde schakeling, een microchip, een microprocessor, hardware, software, een computer, een telecommunicatietoestel of een soortgelijk systeem;
  • alle kosten waarvan niet uitdrukkelijk in de Overeenkomst is voorzien dat zij ten laste worden genomen.

Ontdek onze andere hersteldiensten

 

vanaf
€ 5 / maand
Electro Repair & Replace
Luminus pechverhelping 24/7

Herstel van verschillende huishoudtoestellen.

  • Vast bedrag per maand
  • 2 formules: Electro Repair & Replace  en Electro Repair & Replace+
Ketel Onderhoud
Ketel onderhoud Luminus

Uw verwarmingsketel in topconditie

U bent bij wet verplicht om uw cv-ketel te onderhouden. Maar een goed onderhouden ketel - op gas of mazout - zorgt ook voor een optimaal rendement.

  • Wettelijk verplicht
  • Minder verbruik
  • Minder kans op pannes en een langere levensduur
  • Luminus neemt zelf contact op als het tijd is voor een onderhoud
Ketel Garantie
Ketel garantie Luminus

Ketel Garantie: uw boiler binnen de 24u hersteld

Een kapotte verwarmingsinstallatie komt nooit op het goede moment: net als u een warme douche wil nemen bijvoorbeeld, of tijdens een familiediner. Met Ketel Garantie van Luminus hoeft u zich geen zorgen meer te maken.

  • Noodlijn 24/24 en 7/7
  • Oplossing binnen de 24u
  • 2 herstellingen per jaar (ook na een Luminus-ketelonderhoud)
  • Tussenkomst tot € 500 per herstelling (arbeid, transport en wisselstukken)