Ik zie de dagelijkse verbruiksdata van mijn digitale meter niet (meer) in My Luminus
Wat gebeurt er als ik mijn toestemming met Fluvius niet vernieuw/geen goedkeuring geef?
Ik was niet op tijd om mijn toestemming/goedkeuring te vernieuwen, wat nu?
Ik heb mijn toestemming reeds vernieuwd maar kreeg toch nog een herinneringse-mail. Is mijn toestemming niet in orde?
Het lukt me niet om mijn toestemming voor mijn digitale verbruiksgegeven te vernieuwen.
Waarom werd mijn contract voor mijn digitale verbruiksgegeven in My Luminus stopgezet?
Na de vervaldag van je toestemming bij Fluvius wachten we nog 3 weken. Heb je je toestemming dan nog steeds niet gegeven, dan zetten we je contract stop. Geen nood, je kan wanneer je dit wenst altijd opnieuw intekenen voor onze gratis dienst Digitale verbruiksgegevens om zo weer te genieten van dagelijkse inzichten in je verbruik.
Is dit het antwoord op uw vraag?
Jouw gegevens worden vergeleken met die van gelijkaardige huishoudens. We gebruiken geanonimiseerde data zoals type huis, gezinssamenstelling, type verwarming, EPC, enz. om gebruiksprofielen te bepalen.
Dat raden we af.
Je maandelijkse energiekost hangt sterk af van de seizoenen en varieert maand na maand. Zo zal je in de lente- en zomermaanden beduidend minder verbruiken aan verwarming. Onze voorschotberekeningstool in de My Luminus- app houdt rekening met het volledige jaarverbruik en is dus betrouwbaarder als leidraad voor een optimaal voorschotbedrag.
Is je energieprofiel volledig maar zie je nog steeds grote afwijkingen? Neem dan contact op met de klantendienst.
Wij helpen graag.
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.