Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord van My Luminus vergeten of wil dit wijzigen. Hoe doe ik dit?
Gebruikersnaam
Je gebruikersnaam voor My Luminus is het e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt.
Wachtwoord vergeten
Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit doe je als volgt:
Maakte je een account aan via je Facebook- of Google-account?
Lees ook: Hoe registreer ik me op My Luminus?
Is dit het antwoord op uw vraag?
Jouw gegevens worden vergeleken met die van gelijkaardige huishoudens. We gebruiken geanonimiseerde data zoals type huis, gezinssamenstelling, type verwarming, EPC, enz. om gebruiksprofielen te bepalen.
Dat raden we af.
Je maandelijkse energiekost hangt sterk af van de seizoenen en varieert maand na maand. Zo zal je in de lente- en zomermaanden beduidend minder verbruiken aan verwarming. Onze voorschotberekeningstool in de My Luminus- app houdt rekening met het volledige jaarverbruik en is dus betrouwbaarder als leidraad voor een optimaal voorschotbedrag.
Is je energieprofiel volledig maar zie je nog steeds grote afwijkingen? Neem dan contact op met de klantendienst.
Wij helpen graag.
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.