Ik ben gescheiden. Hoe kan ik mijn contract en gegevens laten aanpassen bij Luminus?

Ik ben gescheiden. Hoe kan ik mijn contract en gegevens laten aanpassen bij Luminus?

  • Blijf je in je woning en staat het contract op jouw naam? 
    Je contract kan gewoon blijven doorlopen. Wanneer je later de jaarafrekening ontvangt, bespreek je best of je deze samen betaalt of niet. Luminus komt hier niet in tussen.

  • Verhuis je naar een nieuwe woonst en staat het contract op jouw naam? Geef je verhuis door via deze link.
  • Blijf je in je woning maar staat het contract nog niet op jouw naam?
    Je kan je contract in orde brengen via deze link. Kies voor de optie 'nieuwe klant' en selecteer 'verhuis of overname van een meter'. 

  • Staat het contract op beide namen? Regel de overname via deze link. Kies voor de optie 'nieuwe klant' en selecteer 'verhuis of overname van een meter'. 

 

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in