Veelgestelde vragen over My Luminus
Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen die u als business klant kan hebben over My Luminus. Je kan deze raadplegen op de site of via de My Luminus app.
Als u niet vindt waar u uw energieverbruik kan vergelijken met dat van vorig jaar of als u uw verbruik niet in detail kan bekijken, kan dit de oorzaak zijn:
De grafiek met uw verbruik genereren we op basis van de gegevens die we van uw netbeheerder ontvangen en van de meterstanden die u ingeeft. Het kan uitzonderlijk gebeuren dat de overdracht van uw gegevens niet standaard verloopt, namelijk wanneer:
Wil u uw voorschotbedrag aanpassen, dan zijn er 2 belangrijke regels:
Wil u uw voorschotfactuur dringend aanpassen? Bel dan rechtstreeks met onze klantendienst: 078/150 210.
Via de online klantenzone My Luminus kan je op de website of via de My Luminus-app zelf je energieverbruik, facturen en betalingen snel en gemakkelijk opvolgen.
Ontdek de mogelijkheden van My Luminus in deze video.
Op My Luminus kan je:
Je facturen en betalingen beheren
Een overzicht behouden van je verbruik
Meer uitleg, klik hier
Je voorschot en afrekening controleren
Je contracten en diensten beheren
Je profiel beheren