Hoe kan ik mijn verbruik zien en mijn meterstanden ingeven op My Luminus?

Hoe kan ik mijn verbruik zien en mijn meterstanden ingeven op My Luminus?

Op My Luminus kan je de meterstanden zien die jouw netbeheerder jaarlijks aan ons doorgeeft. Deze meterstanden zijn ofwel:

  • werkelijk opgenomen door je netbeheerder
  • door jou zelf doorgegeven
  • een schatting, als je zelf geen meterstanden aan de netbeheerder hebt doorgegeven en hij geen toegang heeft tot je meter.

Je kan je verbruik beter opvolgen via My Luminus door er regelmatig je meterstanden in te geven.

1. Log in via My Luminus.
2. Ga naar 'Verbruik en meterstanden'.
3. Kies het adres van aansluiting dat je wil raadplegen.
4. Ga naar: 'Voeg een meterstand toe'.
5. Geef je meterstanden in.
6. Klik op 'Bevestig'.
7. Indien je dat wenst, kan je ook je voorschot aanpassen op basis van je nieuwe meterstanden.

Komen je meterstanden die je wil ingeven niet overeen met de genoteerde meterstanden?
Dan is het mogelijk dat je meterstanden geschat zijn. Neem zeker contact met ons op op het nummer 078 155 232 of per e-mail. We helpen je graag verder.

Heb je een verkeerde meterstand ingegeven?
Verwijder deze meterstand door te klikken op het kruisje rechts van deze meterstand.
Opmerking: Je kan enkel je recentste meterstanden aanpassen. Je kan geen meterstanden verwijderen voor een periode die reeds werd afgesloten door een meteropname van je netbeheerder.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in