Ik was klant bij Essent. Wat gebeurt er als mijn contract afloopt?

Ik was klant bij Essent. Wat gebeurt er als mijn contract afloopt?

Na de voorziene vervaldatum van je huidige Essent-contract, verlengen we automatisch je Luminus-contract. Ten laatste 2 maanden op voorhand ontvang je een communicatie met alle details over je nieuwe prijs en de voordelen van je tarief. Je hoeft hiervoor zelf niets te doen.

Leuke extra: heb je een Comfy-tarief en betaal je via domiciliëring, dan krijg je automatisch de Luminus-getrouwheidskorting: tot 10% op je elektriciteitsprijs.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in