Waarom komt het totaalbedrag in My Luminus of de EnergieControl Monitor over een bepaalde periode niet overeen met mijn factuur?

Waarom komt het totaalbedrag in My Luminus of de EnergieControl Monitor over een bepaalde periode niet overeen met mijn factuur?

De gegevens in My Luminus en de EnergieControl Monitor zijn informatief.

  • In My Luminus tonen we de verbruiksgegevens die we ontvangen van je netbeheerder (bv. Fluvius).

  • In de EnergieControl Monitor komen de gegevens rechtstreeks van de dongle in je digitale meter.

Deze gegevens helpen je om je verbruik beter te begrijpen, maar ze zijn niet bindend.

Je factuur is gebaseerd op de officiële meetgegevens van je netbeheerdern via geijkte meetkanalen.
Daardoor kan het totaalbedrag op je factuur voor een bepaalde periode licht afwijken van de opstelsom van de bedragen in de app.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in