Voor een correcte verwerking van je verhuis, bezorg je ons een volledig ingevuld overnameformulier. Zodra je gegevens niet meer geblokkeerd zijn, zal dit - in de mate van het mogelijke - met terugwerkende kracht, zowel aan de kant van uw distributienetbeheerder als aan de kant van Luminus, correct verwerkt worden. Wanneer de werkelijke overnamedatum niet overeenkomt met de datum die op het overnamedocument werd ingevuld, meld dit dan zeker bij ons.
Let op: wanneer je een digitale meter hebt, gebruiken we de meterstanden die werden uitgelezen op de overnamedatum.
Lees ook:
Ik heb mijn afrekening nog niet ontvangen. Wat doe ik?
Is dit het antwoord op uw vraag?
Wij helpen graag.
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.