Er ontbreekt een rapport voor een bepaalde maand. Wat is er misgegaan?

Er ontbreekt een rapport voor een bepaalde maand. Wat is er misgegaan?

Als gebruiker van de Luminus Monitor app (met EnergyControl Monitor dongle) ontvang je maandelijks een rapport in My Luminus vanaf het moment dat je de app en dongle twee maanden gebruikt. Ook moet het energieprofiel in de app volledig ingevuld zijn – zoniet hebben we onvoldoende gegevens om een correct rapport op te stellen.
 
Heb je de Monitor app niet, maar maak je gebruik van de digitale verbruiksgegevens in My Luminus? Dan sturen we je een beperktere versie van het rapport om de drie maanden.
 
Beantwoord je aan de voorwaarden maar ontbreekt er toch een rapport? Aarzel niet om de klantendienst te contacteren.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in