Veelgestelde vragen over Woning Pechverhelping Pro

Veelgestelde vragen over Woning Pechverhelping Pro

Bij plotse schade aan je pand komt een vakman je binnen de 2 uur depanneren als je niet kan verderwerken.
Activeer Woning Pechverhelping Pro.

Veelgestelde vragen over Woning Pechverhelping Pro

Veelgestelde vragen

Sinds 1 mei 2020 biedt Luminus het product Comfort Service niet meer aan nieuwe klanten aan. Het wordt vervangen door het product Woning Pechverhelping. Bestaande klanten behouden wel nog Comfort Service. 

Wat is Woning Pechverhelping?
Woning Pechverhelping is een hersteldienst die je een snelle interventie biedt bij plotse schade in en rondom je woning. Je geniet van dezelfde voordelen als met Comfort Service, maar je krijgt er meer extra's bij.
Benieuwd? Ontdek hier alle voordelen van Woning Pechverhelping.


Welke extra's krijg ik met Woning Pechverhelping?
  • Je krijgt dekking voor zonnepanelen en warmtepompen.
  • We bieden een juridische en maatschappelijke inlichtingendienst via onze partner AXA Assistance. Je kan er terecht voor alle vragen over het burgerlijk recht, sociaal recht, strafrecht, fiscaal recht, handelsrecht en gerechtelijk recht.
  • Ook huurders kunnen beroep doen op Woning Pechverhelping. Dit is interessant voor zaken waarvoor een huurder aansprakelijk is, zoals de kosten van een slotenmaker, een defecte boiler, waterschade aan een gemeenschappelijke muur,...
  • Meer info
    Bekijk meer vragen

    Contacteer ons

    0800 80 808

    Als u intekende op deze verzekering of dienst, kan u ons 24/7 bellen.


    Stuur een bericht