Dit is afhankelijk van de laadpaal. Iedere uitbater kan zelf de prijs op het laadpunt instellen.
Het tarief dat van toepassing is, staat aangegeven op het laadpunt en is ook beschikbaar op de 'Easy Charging Quality'-app. Dit van zodra de uitbater het tarief publiceert.
Dit tarief kan uit verschillende elementen bestaan:
Met een abonnement kan je gebruikmaken van het online platform voor elektrische mobiliteit van Luminus, waar je een overzicht krijgt van al je laadsessies.
Je krijgt maandelijks automatisch een gedetailleerd overzicht van al je laadsessies toegestuurd.
Als er zich een probleem met je laadpunt stelt, identificeren we vanop afstand dat probleem en lossen we het ook in 90% van de gevallen onmiddellijk op.
Vraag je Luminus Powerpass aan via het webformulier op onze website.
We versturen je laadpas binnen de week.
Dit kan meerdere oorzaken hebben:
We beschikken over een 24/7-helpdesk voor onze klanten.
Je kan op 4 verschillende manieren toegang krijgen tot een snellader:
Als zelfstandige of vennootschap is je laadpaal voor 200% aftrekbaar, op voorwaarde dat je installatie openbaar is en dus toegankelijk voor derden. Het is ook nodig dat je je laadpaal tussen 1 september 2021 en 31 december 2022 installeert. Indien je geen toegang aan derden wilt geven, dan zal je laadpaal slechts 100% aftrekbaar zijn.