Hulp en contact
Wat uw vraag ook is, Luminus helpt u in een oogwenk een antwoord te vinden.
Als grote onderneming kunt u een offerte aanvragen via onze website. U kan ook rechtstreeks contact opnemen met onze bedrijfsafdeling via ons contactformulier of via de contactgegevens hieronder.
Op onze aanbodpagina kunt u alvast onze energieformules zien waaruit u kan kiezen.
Tip: verbruikt u tussen de 100MWh en 1GWh per jaar? Dan kan u meteen online een prijs laten berekenen.
Luminus helpt uw bedrijf om energie-efficiëntie en optimalisatie te realiseren via oplossingen op maat:
Dankzij uw persoonlijke Account Manager en toegang tot My Luminus Business, waar u uw verbruik, injectie en markttrends opvolgt, ontvangt u constante begeleiding naar meer energie-efficiëntie en optimalisatie.
Door een nieuw contract aan te gaan met Luminus stopt u automatisch uw voorgaande contract met uw huidige leverancier. Eenmaal een nieuw contract getekend bij Luminus, zorgen wij voor de opzeg bij uw huidige leverancier en hoeft u zelf niets meer te ondernemen.
Belangrijk: kijk zeker naar de einddatum van uw huidig contract, want dit bepaalt de startdatum van uw nieuw contract bij Luminus.
Wenst u uw huidig contract vroegtijdig te beeïndigen? Hou er dan rekening mee dat vroegtijdige opzeg van uw contract bij uw huidige leverancier mogelijks kan leiden tot een verbrekingsvergoeding. Ga dit dus zeker na in de algemene voorwaarden van uw huidig contract of vraag het na bij uw huidige leverancier.
Wanneer uw productie groter is dan uw verbruik, injecteert u elektriciteit op het net. Met een injectiecontract krijgt u hier een injectievergoeding voor, maar als de marktprijzen negatief zijn kan het zijn dat u moet betalen om te injecteren. Het is dus beter om slim om te gaan met uw overgeproduceerde energie met behulp van:
Heeft u al een account? Ga dan naar de login-pagina. U kan deze ook terugvinden door op onze website https://www.luminus.be/nl/ondernemingen/ rechtsboven op 'My Luminus Business' te klikken.
Heeft u nog geen toegang tot de klantenzone, vraag dan hier uw login aan.
Na het invullen van het formulier wordt uw toegang geactiveerd en ontvangt u een email om uw paswoord aan te maken.
Extra informatie over het regelen van een nieuwe aansluiting, kan u hier terugvinden.
Wij helpen graag.
Nog geen klant?
U wil vooruit met uw energie. En horen wat wij voor u kunnen betekenen met onze energie en diensten? Bel ons voor een offerte op maat.
Bent u klant?
Bel met uw Key Account Manager.
Dat nummer vindt u op uw factuur.
Of vraag het advies van een expert.
Stuur ons een bericht
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.
Hinder door een stroompanne?
Ondervindt u hinder door een stroompanne in uw straat? Check de website van uw netbeheerder.
Geen stroom? Dat is vervelend. Ontdek wat u kan doen in het geval van een stroompanne in uw onderneming.
Bent u niet tevreden?
Hebt u een klacht over een van onze producten of diensten, of bent u niet tevreden met een door ons voorgestelde oplossing?
Vragen over elektrisch rijden?
Contacteer onze e-mobility klantendienst op 02 289 90 90 of stuur ons een bericht.
Dringend hulp nodig?
Bel onze noodlijn 0800 18 774.