Hulp en contact

Hoe kunnen wij u helpen?

Wat uw vraag ook is, Luminus helpt u in een oogwenk een antwoord te vinden.

Meestgestelde vragen

Als grote onderneming kunt u een offerte aanvragen via onze website. U kan ook rechtstreeks contact opnemen met onze bedrijfsafdeling via ons contactformulier of via de contactgegevens hieronder.
Op onze aanbodpagina kunt u alvast onze energieformules zien waaruit u kan kiezen.

Tip: verbruikt u tussen de 100MWh en 1GWh per jaar? Dan kan u meteen online een prijs laten berekenen.

Meer info

Luminus helpt uw bedrijf om energie-efficiëntie en optimalisatie te realiseren via oplossingen op maat:

  • Eigen energieproductie: We begeleiden u bij het installeren van zonnepanelen, warmtekrachtkoppeling of windturbines. Zo verlaagt u uw energiekosten en verhoogt u uw onafhankelijkheid.
  • Slimme optimalisatie: Met innovatieve tools zoals SmartKit en relighting-oplossingen optimaliseert u uw energieverbruik. Dit zorgt voor lagere kosten en een beter rendement van uw installaties.
  • Elektrisch rijden: Luminus ondersteunt de uitrol van laadpalen op uw site en bij medewerkers thuis, inclusief laadpassen, digitale monitoring en facturatie.

Dankzij uw persoonlijke Account Manager en toegang tot My Luminus Business, waar u uw verbruik, injectie en markttrends opvolgt, ontvangt u constante begeleiding naar meer energie-efficiëntie en optimalisatie.

Meer info

Door een nieuw contract aan te gaan met Luminus stopt u automatisch uw voorgaande contract met uw huidige leverancier. Eenmaal een nieuw contract getekend bij Luminus, zorgen wij voor de opzeg bij uw huidige leverancier en hoeft u zelf niets meer te ondernemen.

Belangrijk: kijk zeker naar de einddatum van uw huidig contract, want dit bepaalt de startdatum van uw nieuw contract bij Luminus.

Wenst u uw huidig contract vroegtijdig te beeïndigen? Hou er dan rekening mee dat vroegtijdige opzeg van uw contract bij uw huidige leverancier mogelijks kan leiden tot een verbrekingsvergoeding. Ga dit dus zeker na in de algemene voorwaarden van uw huidig contract of vraag het na bij uw huidige leverancier.

Meer info

Wanneer uw productie groter is dan uw verbruik, injecteert u elektriciteit op het net. Met een injectiecontract krijgt u hier een injectievergoeding voor, maar als de marktprijzen negatief zijn kan het zijn dat u moet betalen om te injecteren. Het is dus beter om slim om te gaan met uw overgeproduceerde energie met behulp van:

  • 1) Slimme sturing van uw zonnepanelen: ontdek hoe onze Smartkit-oplossing voor extra opbrengsten kan zorgen en voorkomt dat u hoeft te betalen voor uw injectie.
  • 2) Een batterij: ontdek hoe een batterij uw overtollige energie kan opslaan en dankzij slim beheer kan laten renderen.
Meer info

Heeft u al een account? Ga dan naar de login-pagina. U kan deze ook terugvinden door op onze website https://www.luminus.be/nl/ondernemingen/ rechtsboven op 'My Luminus Business' te klikken.

Heeft u nog geen toegang tot de klantenzone, vraag dan hier uw login aan.

Na het invullen van het formulier wordt uw toegang geactiveerd en ontvangt u een email om uw paswoord aan te maken.

Meer info

Extra informatie over het regelen van een nieuwe aansluiting, kan u hier terugvinden.

Meer info

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Nog geen klant?
U wil vooruit met uw energie. En horen wat wij voor u kunnen betekenen met onze energie en diensten? Bel ons voor een offerte op maat.

Bel 078 155 232

Bent u klant?
Bel met uw Key Account Manager.
Dat nummer vindt u op uw factuur.
Of vraag het advies van een expert.

Stuur ons een bericht
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.


Contacteer een expert

Stroomstoring

Hinder door een stroompanne?
Ondervindt u hinder door een stroompanne in uw straat? Check de website van uw netbeheerder.

Geen stroom? Dat is vervelend. Ontdek wat u kan doen in het geval van een stroompanne in uw onderneming.

Klacht

Bent u niet tevreden?
Hebt u een klacht over een van onze producten of diensten, of bent u niet tevreden met een door ons voorgestelde oplossing?

Een klacht melden

Elektrisch rijden

Vragen over elektrisch rijden?
Contacteer onze e-mobility klantendienst op 02 289 90 90 of stuur ons een bericht.

Dringend hulp nodig?
Bel onze noodlijn 0800 18 774.