Hulp en ondersteuning

Waarom heb ik mijn afrekening nog niet ontvangen?

Sinds de overschakeling naar een nieuw dataplatform binnen de elektriciteits- en gassector hebben sommige klanten vertragingen ondervonden bij het ontvangen van hun voorschotten, afrekening, of bij het corrigeren van hun facturen. Deze problemen zijn het gevolg van technische moeilijkheden in verband met de uitwisseling van marktgegevens tussen distributienetbeheerders (DNB's) en leveranciers.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Verbruik opvolgen en meterstanden ingeven

in uw digitale klantenzone.

Ga naar My Luminus

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.