Hulp en ondersteuning

Waarom is mijn prijs gestegen na de vernieuwing van mijn contract?

Heb je een vast tarief, dan ben je voor de volledige duur van je energiecontract (meestal 1 jaar) – bij dezelfde energieleverancier – zeker van dezelfde prijs.
Bij de hernieuwing van je energiecontract, wordt je energieprijs herbekeken.
Valt je contractvernieuwing in een periode van hoge energieprijzen, dan gebeurt dit aan hogere (vaste) prijzen dan ervoor.
 
We willen je helpen om een hoge jaarafrekening te vermijden. Daarom passen we je voorschotfactuur aan vanaf je eerstvolgende afrekening. Ook raden we je aan om je meterstanden regelmatig in te geven in je persoonlijke klantenzone My Luminus. Zo kan je zelf je voorschotbedrag optimaal instellen voor een zo laag mogelijke afrekeningsfactuur.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Verbruik opvolgen en meterstanden ingeven

in uw digitale klantenzone.

Ga naar My Luminus

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.