Door een storing is het mogelijk dat u uw online contract momenteel niet kan bevestigen. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve later opnieuw te proberen.
Hulp en ondersteuning

Wat als ik verhuis?

Online kan je heel gemakkelijk je verhuis aan ons doorgeven.

  1. Log in via My Luminus
  2. Ga naar 'Diensten'.
  3. Kies: 'Geef jouw verhuis door'. Je klantnummer wordt automatisch ingevuld. 
  4. Vink aan: 'Ik verhuis'.
  5. Volg de stappen zoals beschreven op het scherm.
Je kan onze verschillende tarieven raadplegen op www.luminus.be en kiezen welk tarief het beste bij je past. Het gekozen tarief wordt toegepast bij je verhuis. Je ontvangt altijd een overzicht van je persoonlijke gegevens, zodat je alles kan nakijken en wijzigen indien nodig.

Opmerking: Je kan ervoor kiezen om al een deel van je gegevens in te vullen, te bewaren en later verder aan te vullen. (Als je bijvoorbeeld nog geen meterstand hebt of als je deze nog gaat opnemen samen met de nieuw/oude bewoner).

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contracten en diensten

Bekijk het hier

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier