Door een storing is het mogelijk dat u uw online contract momenteel niet kan bevestigen. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve later opnieuw te proberen.
Hulp en ondersteuning

Hoe kan ik mijn Mediamarkt-waardebon downloaden?

De MediaMarkt-waardebon geldt alleen voor klanten die een contract bij MediaMarkt afsloten. Je kan je MediaMarkt-waardebon downloaden via je My Luminus-account, vanaf de dag dat Luminus je energie levert (vroeger is de bon niet beschikbaar). Deze waardebon is vanaf dan 3 maanden geldig. Denk eraan om deze waardebon te gebruiken, want verlengen is niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn Mediamarkt-bon downloaden?

1.    Log in via My Luminus of registreer je als je nog geen account hebt.
2.    Eenmaal aangemeld, ga je naar 'Meer'.
3.    Klik op 'Download mijn waardebon(nen)'
4.    Download de bon die je wil.
Indien de bon niet zichtbaar is, is het mogelijk dat de bon is vervallen of dat je deze al hebt gebruikt.



 

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bekijk het hier

Bekijk het hier

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier