Omwille van technische issues zijn wij momenteel telefonisch moeilijk bereikbaar. Via de Myluminus.be klantenzone kan u tal van zaken zelf regelen, zoals facturen en betalingen bekijken, een afbetalingsplan aanvragen en het doorgeven van een verhuis.
Hulp en ondersteuning

Wat doe ik in geval van een gasgeur?

Ruik je gas in of rondom je woning, appartement of bedrijf? Contacteer je netbeheerder. Schakel geen elektrische apparaten, lampen of gsm aan- of uit. Dit kan vonken veroorzaken waardoor het gas kan ontploffen.

Beneden op je factuur vind je ook steeds de contactgegevens van je netbeheerder in het geval van een storing of gasgeur.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.