Hulp en ondersteuning

Wat is het verschil tussen mijn totale verbruikskosten in de app en mijn voorschotfactuur in de Luminus Monitor app?

  • Je kan via de app je verbruikskosten en vaste kosten zien.
  • Vergelijk je totale verbruikskost met je voorschotten en ga zo na of je voorschotbedrag volstaat, of dat een aanpassing nodig is. Hou hierbij wel rekening met het 'seizoenseffect': je verbruik schommelt en is in de winter hoger dan in de zomer. Dit zal je zien in de verbruikskosten in de app. Je voorschot daarentegen is een vast gemiddelde en hierdoor steeds een gelijk bedrag.
  • Je kan dit niet als factuur beschouwen. Zo wordt er bijvoorbeeld geen rekening gehouden met promo's. Wacht hiervoor altijd je jaarafrekening af of bekijk deze in je My Luminus klantenzone.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.