Hoe kan ik mijn energiecontract stopzetten bij Luminus?

Hoe kan ik mijn energiecontract stopzetten bij Luminus?

Wil je jouw contract bij Luminus annuleren of stopzetten?
We vinden het erg jammer dat je je contract wenst te annuleren of stop te zetten.

 

Wist je dat je op elk moment kan zien of je nog steeds het voordeligste tarief hebt bij Luminus? Het kan in één klik via onze tarief check-up. Zo hoef je niet van leverancier te veranderen.

 

Wil je jouw contract toch stopzetten?
Dat kan je gemakkelijk online regelen in je persoonlijke klantenzone My Luminus.

Wil je een gas- en/of elektriciteitsmeter afsluiten?
Contacteer onze klantendienst. We checken met jou de gegevens van de meter en we bezorgen deze informatie aan je netbeheerder. 

Verhuis je?
Je vindt alle informatie hierover terug op onze verhuispagina

Bel naar onze klantendienst
Om een van je contracten stop te zetten, bel je naar onze klantendienst.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Nog geen klant?
U wil vooruit met uw energie. En horen wat wij voor u kunnen betekenen met onze energie en diensten? Bel ons voor een offerte op maat.

Bel 078 155 232

Bent u klant?
Bel met uw Key Account Manager.
Dat nummer vindt u op uw factuur.
Of vraag het advies van een expert.

Stuur ons een bericht
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.


Contacteer een expert