Bij Luminus zoeken we voortdurend naar innovatieve, energie-efficiënte en duurzame oplossingen. Dat geldt ook voor onze samenwerking met leveranciers en partners die we grondig selecteren. Daarom werken we met het digitale leveranciersportaal Coupa waarlangs alle administratie en communicatie transparant verloopt.
Bij het zoeken naar nieuwe leveranciers is duurzaamheid altijd een van onze topcriteria is. Daarom nodigen wij een selectie van leveranciers uit om hun beste offerte in te dienen.
Dat gaat zo: u ontvangt een e-mail waarin we u uitnodigen om uw offerte in te dienen. We bezorgen u tegelijk een aantal documenten, zoals onze algemene voorwaarden, de gedragscode, eventuele geheimhouding. U krijgt toegang tot het tenderplatform van Coupa waar u de vermelde documenten eerst aanvaardt.
Natuurlijk volgt u de technische en juridische vereisten, net als onze standaarden voor duurzaamheid en veiligheid. De Coupa handleiding geeft aan hoe u uw offerte voorbereidt en indient.
Bent u eenmaal geselecteerd als leverancier van Luminus, dan verloopt alle communicatie en administratie via ons leveranciersportaal Coupa.
U ontvangt een e-mail met een link om u te registreren op Coupa, ons digitale leveranciersportaal. Geen mail ontvangen? Neem contact op via esupplier@luminus.be.
Volg de instructies in de juiste handleiding hieronder en voltooi uw registratie. Eenmaal geregistreerd, blijft uw account actief.
Nadat u uw diensten of producten geleverd hebt aan Luminus, dient u uw factuur in via Coupa. Dat is de enige manier waarop we uw factuur kunnen verwerken. Hulp nodig? U vindt meer uitleg in de handleiding.
Hier vind je een helder antwoord op de meest gestelde vragen rond het leveranciersportaal Coupa.