Verhuizen

Uw bedrijf verhuist? Wij zijn er voor u

Plannen om uw bedrijf te verhuizen? Weet dat Luminus u kan begeleiden om alle administratie vlot te laten verlopen.

Verhuizen in een bedrijf: dozen inpakken, verhuizer brengt ze weg

Zo regelt u de verhuis van uw energiecontract

Verhuizen zonder zorgen

Uw nieuwe adres doorgeven kan al vanaf 3 maanden voor de verhuis en bij voorkeur ten laatste 4 weken voor uw effectieve verhuis.

U bent Luminus-klant

  • U wil uw verhuis regelen naar een nieuwe locatie.
  • U wil een wijziging in uw contract, een ander energietarief kiezen of hetzelfde aanhouden.
  • U wil een nieuwe locatie of filiaal toevoegen aan uw contract.
Nog geen klant bij Luminus?

Wil u bij uw verhuis ook veranderen van energieleverancier? Goed idee. Bij Luminus profiteren u en uw zaak van heel wat voordelen:

  • Tarieven voor grote bedrijven op maat
  • Key Account Manager tot uw dienst
  • Eenvoudig overstappen
  • Groene en Belgische stroom

Vul het formulier in en wij contacteren u.

Technieker regelt iets in de schakelkast.

U bouwt een nieuw kantoor, filiaal of werkplaats?

Dan vraagt u best meteen een of meerdere nieuwe aansluitingen aan met bijhorende EAN-code. Dat doet u bij uw netbeheerder. Een goede raad: doe het ruime tijd voordat u stroom wenst te gebruiken op dit nieuwe adres.

  • In Vlaanderen is uw netbeheerder Fluvius.
  • in Brussel is het Sibelga.
  • In Wallonië zijn er meerdere: ORES is de meest voorkomende. Voor regio Waver is het REW, in de provincie Luik is het RESA, Provincie Namen AIEG, Provincie Henegouwen AIESH.
Meer over een nieuwe aansluiting

Het overnamedocument: de energiemeters invullen

Dit document gebruikt u om de meterstanden op te nemen als u een adres verlaat of naar een ander adres verhuist. U hebt het nodig bij een verhuis, wanneer u een gebouw aan- of verkoopt, bij een overlijden ... Het is niet verplicht, al kan het handig zijn wanneer er een geschil is. Dit document heeft juridische waarde en geldt als bewijs.

Overnamedocument elektriciteit en/of aardgas

Downloaden

Veelgestelde vragen

Wij adviseren u om contact op te nemen met uw account agent want dit is afhankelijk van een aantal factoren waaronder het type contract dat u momenteel heeft. U kan ons ook bereiken via onderstaande contactgegevens.

Meer info

Extra informatie over het regelen van een nieuwe aansluiting, kan u hier terugvinden.

Meer info
Bekijk meer vragen

Contacteer ons

078 155 232

Bent u klant? Bel met uw Key Account Manager.
Dat nummer vindt u op uw factuur.


Ik wil het advies van een expert