Contract aanpassen

Uw contract verlengen of aanpassen?

U wil uw contract verlengen of aanpassen? Neem contact op met uw persoonlijke adviseur. U vindt zijn gegevens onderaan op uw factuur. Hij staat u graag te woord en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt.

Service agents man en vrouw met koptelefoon op werken samen.
Luminus factuur op desktop scherm van een dame in kantoor.

Iets wijzigen aan uw contract of een vraag?

U wil iets wijzigen aan uw bestaand contract of hebt een vraag over:

  • nieuwe leverpunten toevoegen
  • extra diensten inschakelen
  • een voorstel van een andere energieleverancier

Vraag zeker advies aan uw Key Account Manager. Deze persoonlijke adviseur kent uw dossier en bekijkt samen met u welke formule het best past bij uw bedrijfsactiviteit. De contactgegevens van uw adviseur staan onderaan op uw factuur: telefoonnummer dat begint met 078 155 ...

Dame Luminus Klantensevice achter de computer met koptelefoon

Een klacht of uw contract stopzetten

U bent ontevreden over een van onze diensten of hebt een klacht. U wenst uw energiecontract stop te zetten? Hier kunnen boetes mee gepaard gaan. Om ervoor te zorgen dat u de juiste beslissing neemt, neem contact op met onze klantendienst.

Bel de klantendienst
Windturbine bij sunset over de velden

Klant worden

U bent nog geen klant bij Luminus en wil wel kunnen rekenen op een uitstekende service en topproducten voor uw energie?
Bekijk onze formules voor grote bedrijven waarin u zelf een actieve rol speelt om uw energie te beheren. Of gebruik maakt van onze energie management systemen die uw verbruik en injectie optimaal aansturen.
Neem zeker contact op, wij maken een afspraak en werken een voorstel op maat uit.

Voorstel op maat
Man in kantoor aan desktop met koptelefoon en geel schrift

My Luminus Business, uw persoonlijke klantenzone

In onze online klantenzone houdt u binnenkort de vinger aan de pols van de energie in uw onderneming.

  • Raadpleeg uw verbruik, injectie, de markttendensen en facturen, waar en wanneer het u uitkomt.
  • Deze zaken kan u er zelf managen: meldingen instellen, leverpunten toevoegen of verwijderen, persoonlijke gegevens aanpassen en uw energieprijs vastklikken op het moment dat deze laag staat.
Meer over de klantenzone

Veelgestelde vragen

Wenst u uw contract te laten aflopen op de einddatum die in uw contract staat?
Breng Luminus hiervan tijdig op de hoogte via aangetekend schrijven of zorg ervoor dat uw nieuwe leverancier de nodige acties neemt. De opzegtermijn staat vermeld in uw contract (en is over het algemeen 3 maanden). Heeft u vooraf een clausule opgenomen in uw contract dat automatische verlenging niet toelaat, dan komt uw contract ten einde op de einddatum en hoeft u hiervoor geen extra actie te nemen. Zorg er wel voor dat u tijdig een nieuw contract afsluit bij een andere leverancier of bij Luminus.

Wenst u uw contract vroegtijdig op te zeggen?
Dit kan enkel kosteloos indien uw bedrijfsverbruik lager is dan 100MWh/jaar. Is het verbruik van uw bedrijf hoger, dan kan het zijn dat u een opzegvergoeding dient te betalen. Ga dit dus zeker goed na alvorens een nieuw contract af te sluiten bij een andere leverancier.

Meer info

Plannen om uw bedrijf te verhuizen?
Ontdek hoe Luminus u kan begeleiden om alle administratie vlot te laten verlopen.

Meer info
Bekijk meer vragen

Contacteer ons

078 155 232

Bent u klant? Bel met uw Key Account Manager.
Dat nummer vindt u op uw factuur.


Ik wil het advies van een expert