Waarom kan ik niet langer inloggen met mijn gebruikersnaam op de klantezone My Luminus Business?

Waarom kan ik niet langer inloggen met mijn gebruikersnaam op de klantezone My Luminus Business?

Het is niet langer mogelijk om in te loggen met een gebruikersnaam. Onze klantenzone maakt gebruik van Auth0, een moderne authenticatietechnologie die uitsluitend inloggen via een e-mailadres ondersteunt. Dit verhoogt de veiligheid en vereenvoudigt het inlogproces.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Wij helpen graag.

Nog geen klant?
U wil vooruit met uw energie. En horen wat wij voor u kunnen betekenen met onze energie en diensten? Bel ons voor een offerte op maat.

Bel 078 155 232

Bent u klant?
Bel met uw Key Account Manager.
Dat nummer vindt u op uw factuur.
Of vraag het advies van een expert.

Stuur ons een bericht
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.


Contacteer een expert