Hoe kan ik van mijn huidige leverancier overstappen naar Luminus met mijn bedrijf?
Door een nieuw contract aan te gaan met Luminus stopt u automatisch uw voorgaande contract met uw huidige leverancier. Eenmaal een nieuw contract getekend bij Luminus, zorgen wij voor de opzeg bij uw huidige leverancier en hoeft u zelf niets meer te ondernemen.
Belangrijk: kijk zeker naar de einddatum van uw huidig contract, want dit bepaalt de startdatum van uw nieuw contract bij Luminus.
Wenst u uw huidig contract vroegtijdig te beeïndigen? Hou er dan rekening mee dat vroegtijdige opzeg van uw contract bij uw huidige leverancier mogelijks kan leiden tot een verbrekingsvergoeding. Ga dit dus zeker na in de algemene voorwaarden van uw huidig contract of vraag het na bij uw huidige leverancier.
Is dit het antwoord op uw vraag?
Wij helpen graag.
Nog geen klant?
U wil vooruit met uw energie. En horen wat wij voor u kunnen betekenen met onze energie en diensten? Bel ons voor een offerte op maat.
Bent u klant?
Bel met uw Key Account Manager.
Dat nummer vindt u op uw factuur.
Of vraag het advies van een expert.
Stuur ons een bericht
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.