Je wil je facturen graag met domiciliëring betalen?
1. Log in via My Luminus.
2. Klik op het tabblad "Facturen en betalingen".
3. Selecteer domiciliëring in het vak "Betalingsmethode". Je kan ervoor kiezen om enkel je voorschotten via domiciliëring te betalen of zowel je voorschotten als eindafrekening.
4. Bevestig je aanpassing
Je wil graag je domiciliëring stopzetten?
Als je liever per bankoverschrijving betaalt, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 078 155 232 of per e-mail. Zij informeren je graag over de verschillende factureringsmethoden.
Is dit het antwoord op uw vraag?
Wij helpen graag.
Nog geen klant?
U wil vooruit met uw energie. En horen wat wij voor u kunnen betekenen met onze energie en diensten? Bel ons voor een offerte op maat.
Bent u klant?
Bel met uw Key Account Manager.
Dat nummer vindt u op uw factuur.
Of vraag het advies van een expert.
Stuur ons een bericht
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.