1. Meld je aan via My Luminus.
2. Klik op "Voorschot en afrekening".
3. Klik op "Wijzig voorschot".
4. Pas het voorschotbedrag aan en bekijk ook meteen de impact op je afrekening.
5. Klik op "Aanpassen" om de wijziging te bevestigen.
In onderstaande situaties kan je jouw voorschotbedrag niet online aanpassen. Dit is het geval als:
Is er een andere reden waarom je jouw voorschotbedrag niet kan aanpassen?
Neem dan best even contact op met onze klantendienst op het nummer 078 155 232 of per e-mail. Wij passen het bedrag graag voor je aan.
Is dit het antwoord op uw vraag?
Wij helpen graag.
Nog geen klant?
U wil vooruit met uw energie. En horen wat wij voor u kunnen betekenen met onze energie en diensten? Bel ons voor een offerte op maat.
Bent u klant?
Bel met uw Key Account Manager.
Dat nummer vindt u op uw factuur.
Of vraag het advies van een expert.
Stuur ons een bericht
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.