Op dit moment circuleren er frauduleuze e-mails die de indruk geven dat ze verstuurd worden door Luminus. Gelieve hier niet op te reageren.

Hoe kan Luminus EnergieAssist uw bedrijf helpen?

 
Voor welk defect?

U wordt 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 direct telefonisch geholpen bij een storing aan uw elektrische binneninstallatie ná de meter (uw zekeringkast en aangesloten vaste elektrische leidingen), waardoor u zonder stroom of licht valt. Bijvoorbeeld een gesprongen zekering of verliesstroomschakelaar.

Wie bemant het gratis noodnummer 0800 911 11?

Een professioneel team stelt telefonisch de eerste diagnose. Indien nodig sturen wij zo snel mogelijk een erkend vakman ter plaatse.

Hoe lang moet ik wachten voor mijn probleem verholpen wordt?

Belt u vóór 10 uur, dan is er geen wachttijd en komt de vakman diezelfde dag nog langs.

Wie voert de herstelling uit?

Een door Luminus erkende en gecertificeerde vakman zorgt voor diagnose, bestek en herstelling tegen een correct en marktconform tarief.

Betaal ik extra omdat het dringend is?

Als u moet bijbetalen is de gevraagde prijs sowieso gecontroleerd door Luminus. U betaalt dus niets extra omwille van de noodsituatie.

Wat is inbegrepen in deze dienst?

Luminus neemt tot twee keer per kalenderjaar de verplaatsingskosten van de technicus en een werktijd van 2 uur voor zijn rekening. Alle andere bijkomende kosten (onderdelen, extra uren ...) zijn niet inbegrepen.

Hebt u problemen aan uw elektrische installatie?

Bel EnergieAssist 24/7

0800 911 11

Ontdek onze andere diensten die u kunnen helpen om uw energieverbruik te optimaliseren.

Download onze app op