Door een storing is het mogelijk dat u uw online contract momenteel niet kan bevestigen. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve later opnieuw te proberen.
Hulp en ondersteuning

Woning Pechverhelping Pro: vraag en antwoord

Bij plotse schade aan je pand komt een vakman je binnen de 2 uur depanneren als je niet kan verderwerken. Activeer Woning Pechverhelping Pro 
 

  • Ja

  • Als zakelijke klant zullen we u helpen binnen de 2u indien de continuïteit van uw bedrijf gehinderd wordt. Dat betekent dat wij garanderen dat er binnen 2 uur professionele hulp voor uw deur staat bij problemen met de verwarming, elektriciteit, leidingen ... waardoor u onmogelijk uw beroepsactiviteiten kunt verderzetten.
    • Nee, u kunt ook een ander adres kiezen als risicoadres. Dat hoeft niet hetzelfde te zijn als het adres waarvoor u een energiecontract heeft, zolang het gebouw maar hoofdzakelijk een woonfunctie vervult.

    • Nee. Vereist is wel dat uw bedrijf zich in een huis/woongebouw bevinden (en dus niet in een commercieel gebouw of industriepark).

    • U bent komt in aanmerking zolang het gebouw waarvoor u dekking heeft aangevraagd hoofdzakelijk een residentieel gebouw is (d.w.z. het is geschikt om mensen te huisvesten en dit is de hoofdfunctie ervan). Ongeacht of u al dan niet in hetzelfde gebouw woont. Kantoorgebouwen en gebouwen voor voornamelijk beroepsdoeleinden, zijn niet gedekt.

    • U bent komt in aanmerking zolang het gebouw waarvoor u dekking heeft aangevraagd hoofdzakelijk een residentieel gebouw is (d.w.z. het is geschikt om mensen te huisvesten en dit is de hoofdfunctie ervan). Ongeacht of u op dezelfde verdieping woont, of uw beroep beoefent op een andere verdieping in het huis.

    • Ja, als uw beroepsruimte zich in een huis/woongebouw bevindt (waarvan de hoofdfunctie huisvesting is).

    • Nee, beroepsapparatuur of -machines zijn niet inbegrepen. In de polis is omschreven wat gedekt is binnen de overeenkomst: verwarming, ketel, airco (warmtepompen), zonnepanelen, glas, ramen, sloten, dak, afvoer, bekabeling, stoppenkast, leidingen, toiletten, afvoerbuizen ...

    • Nee. U kunt zich ook aansluiten als huurder. De dekking is voor huurders en eigenaars volledig hetzelfde. Er is ook een telefonische hulplijn voor algemene juridische vragen omtrent uw woonsituatie, bijvoorbeeld bij conflicten met de buren, eigenaar enz.