Wat is de impact van het coronavirus op mijn meter (werking, interventies, opladen,...)?

Sinds mei hervatten de netwerkbeheerders terug al hun activiteiten. Naast dringende interventies en werken op straat, gaan ze ook terug langs bij klanten thuis om geplande werken uit te voeren.
Ze zorgen ervoor dat dit altijd op een veilige manier gebeurt.

Dringende activiteiten en interventies blijven behouden:

  • Storingen en gasreuk
  • Problemen van het netwerk
  • Dringende aan- en afsluitingen
  • Oplaadpunten voor budgetmeters in de klantenkantoren blijven open
Niet dringende activiteiten en interventies: de techniekers zijn terug aan het werk. Ze respecteren hierbij de veiligheidsmaatregels (1,5 meter afstand, mondmasker, handschoenen en handen wassen na elk klantbezoek). Bezoek de site van je netwerkbeheerder om de maatregelen in detail te raadplegen.
Wie is mijn netbeheerder?

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

U kan met een beschikbare medewerker chatten

tijdens de openingsuren van onze klantendienst: 

Ma.-vr.: 8u-20u
Zat.: 9u-13u

Chat

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier