Hoe weet ik wat de status is van mijn verhuisaanvraag?

Als je je verhuisverzoek al hebt ingediend, kun je de voortgang ervan volgen via My Luminus.

Hoe?
Op de hoofdpagina bij 'Overdracht van uw energiediensten' vind je de link 'Klik hier om de status van uw energiecontract op te volgen' .
Opmerking: deze link verschijnt alleen maar als er een verhuisaanvraag in verwerking is.

Als je je meterstanden nog niet doorgaf, kan je deze rechtstreeks invullen via een online formulier.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Mijn klantenzone

Ontdek het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

U kan met een beschikbare medewerker chatten

tijdens de openingsuren van onze klantendienst: 

Ma.-vr.: 8u-20u
Zat.: 9u-13u

Chat

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier