Ik probeer mij te registreren voor de Luminus Monitor App of Key maar krijg de volgende foutmelding: "We hebben geen aansluiting gevonden die in aanmerking komen voor de app".

Wat kan ik doen? 

  • Bekijk of je installatie-adres goed geselecteerd is en je digitale meter(s) in Vlaanderen zijn. Indien je toch nog problemen ondervindt, contacteer dan je netbeheerder Fluvius. 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.