Ik heb een voorschot ontvangen maar dat zit niet in mijn afrekening. Hoe kan dat? 

In je afrekening verrekenen we al je ontvangen voorschotten tot en met je meteropname. Het voorschot na de meteropname valt buiten de verbruiksperiode waarover de afrekening gaat. Daarom verrekenen we dit voorschot op de volgende afrekening.   

Enkele voorbeelden: 

Situatie A: Je ontvangt je voorschot op 10/11. De jaarlijkse meteropname is op 17/11. Het voorschot van 10/11 verrekenen we in je jaarlijkse afrekening.

Situatie B: Je ontvangt je voorschot op 19/11. De jaarlijkse meteropname is op 17/11. In dit geval verrekenen we het voorschot niet in je jaarlijkse afrekening maar op de volgende jaarafrekening.  
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer ons

via email

Contacteer ons

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier