De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Wat kan ik doen als ik technisch werkloos ben door de coronacrisis en ik moeilijkheden heb om mijn energiefacturen te betalen?

Indien je tijdelijk je voorschotbedrag wenst te wijzigen kan je dit geheel zelf doen via onze online klantenzone My Luminus:

  • Meld je aan via My Luminus.
  • Klik op 'Voorschotten'.
  • Sleep het bolletje op de groene balk naar het gewenste voorschotbedrag.
  • Klik op 'Voorschot aanpassen naar ...' en bekijk ook meteen de impact op je afrekening
Je kan ook contact opnemen met onze klantendienst om samen naar een gepaste oplossing te zoeken

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.