Wat kan ik doen als ik technisch werkloos ben door de coronacrisis en ik moeilijkheden heb om mijn energiefacturen te betalen?

Indien je tijdelijk je voorschotbedrag wenst te wijzigen kan je dit geheel zelf doen via onze online klantenzone My Luminus:

  • Meld je aan via My Luminus.
  • Klik op 'Voorschotten'. (In de app ga je eerst naar 'Verbruik'. Hier scroll je naar 'Je voorschotten'.)
  • Sleep het bolletje op de groene balk naar het gewenste voorschotbedrag.
  • Klik op 'Voorschot aanpassen naar ...' en bekijk ook meteen de impact op je afrekening.
Je kan ook contact opnemen met onze klantendienst om samen naar een gepaste oplossing te zoeken.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Voorschotten en afrekening



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.