Wat betekent de zin 'verrekening met nog openstaande bedragen' op mijn afrekening?

Als bij het opmaken van je afrekening er een saldo in je voordeel is, gebruiken wij dit saldo om je vervallen en onbetaalde facturen te vereffenen. Wij betalen je dus het verschil terug.

Als het saldo in je voordeel niet voldoende is om het totale onbetaalde bedrag te vergoeden, dan vragen wij je om het verschuldigde bedrag nog bij te betalen.

Je vindt een overzicht van de afgehouden of nog openstaande bedragen op de afrekening.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier