Je kan je domiciliëring snel en eenvoudig zelf aanpassen via My Luminus.
Je krijgt een bevestigingsmail na deze wijziging.Pas je rekeningnummer makkelijk zelf aan.Opmerking:Als je een nieuw leverpunt voor Luminus toevoegt en je wil dit aan een domiciliëring toevoegen met een verschillend rekeningnummer, neem dan contact op met onze klantendienst. Wij doen de aanpassing voor jou.Heb je nog geen My Luminus account?Registreer je via deze link: Maak een My Luminus account aan.
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
zelf raadplegen? Het kan!
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur Zaterdag: 09 uur tot 13 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.
De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00
Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.