Heeft Luminus mijn betaling goed ontvangen?

Kijk de betaalstatus van je facturen na via My Luminus. Voor elke factuur vermelden we het nog te betalen bedrag. 

Als je factuur 5 dagen na betaling nog altijd onbetaald is, of als het gaat om een dringende betaling, contacteer je ons op 078 150 210.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


De mogelijkheden voor facturen en betalingen

zelf raadplegen? Het kan!

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier