Ik heb een SMS ontvangen om mijn e-mailadres door te geven. Klopt dit?

Als je gekozen hebt om je facturen via e-mail te ontvangen, hebben we jouw correcte e-mailadres nodig.
Wanneer we merken dat je e-mailadres in onze database niet klopt, sturen we je een SMS met de vraag om ons het juiste e-mailadres te bezorgen. Je kan dit eenvoudig doorgeven door op de SMS te antwoorden met het juiste e-mailadres.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja - Neen


De mogelijkheden voor facturen en betalingen

zelf raadplegen? Het kan!

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier
Download onze app op