Ik heb een nieuw contract getekend via MediaMarkt in de maand oktober. Wanneer kan ik mijn MediaMarkt-waardebon downloaden?

Je ontvangt je waardebon van MediaMarkt zodra de levering start en dat is in december. Dat is later dan gewoonlijk maar dat komt omdat er momenteel een nieuw centraal beheersysteem voor je klantgegevens wordt geïnstalleerd.  Daardoor kunnen we de levering dus niet eerder activeren. Tot december krijg je dus nog energie van je huidige leverancier.


 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Klant worden / ik ben net klant



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier