Via je persoonlijke klantenzone My Luminus:Via de website doe je dit zo:1. Ga naar de rubriek 'Diensten'.2. Rechts op je scherm zie je een kader 'Een contract aanvragen, wijzigen of stopzetten'. Klik op de groene knop 'Ga verder'.3. Kies 'Ik wil een contract aanpassen'.4. Ga verder met 'Ik wil een ondernemingsnummer toevoegen of wijzigen'.Via de app doe je dit zo:1. Ga naar de rubriek 'Meer'.2. Klik op 'Mijn profiel'.3. Pas je ondernemingsnummer of btw-nummer aan. 4. Sla op. Van zodra je wijzigingen geregistreerd zijn, ontvang je een nieuw klantnummer. We bezorgen je een slotafrekening voor je vorige klantnummer.Via de scenariokiezer op onze website kan je je btw-nummer laten aanpassen of toevoegen.
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
Bel ons op 078 150 210 (normaal zonetarief)
De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.