Hulp en ondersteuning

Wat is de impact van het coronavirus op mijn meter (werking, interventies, opladen,...)?

Sinds mei hervatten de netwerkbeheerders terug al hun activiteiten. Naast dringende interventies en werken op straat, gaan ze ook terug langs bij klanten thuis om geplande werken uit te voeren.
Ze zorgen ervoor dat dit altijd op een veilige manier gebeurt.

Dringende activiteiten en interventies blijven behouden:

  • Storingen en gasreuk
  • Problemen van het netwerk
  • Dringende aan- en afsluitingen
  • Oplaadpunten voor budgetmeters in de klantenkantoren blijven open
Niet dringende activiteiten en interventies: de techniekers zijn terug aan het werk. Ze respecteren hierbij de veiligheidsmaatregels (1,5 meter afstand, mondmasker, handschoenen en handen wassen na elk klantbezoek). Bezoek de site van je netwerkbeheerder om de maatregelen in detail te raadplegen.
Wie is mijn netbeheerder?

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.